Yleistä verkkokaupasta  

Toimitamme tilauksia pääsääntöisesti vain Suomeen, erikseen sopimalla myös ulkomaille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. 

Tilaaminen

Tuotteiden tilaaminen ei vaadi rekisteröitymistä, vaan voit tuotteiden valinnan jälkeen siirtyä suoraan kassalle. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Saatuasi tilausvahvistuksen, otathan pikaisesti yhteyttä, jos huomaat tilauksessasi jotakin huomautettavaa.

Valitettavasti verkkokaupan saldot eivät aina voi pitää paikkaansa. Eli joskus tavara voi ehtiä loppua, vaikka se verkkokaupassa vielä näkyykin. Olemme tästä pahoillamme, pyrimme päivittämään varastosaldoja ahkerasti. Ilmoitamme siis heti tilauksen käsiteltyämme, mikäli jokin tuotteista on päässyt loppumaan. Joskus verkkokaupasta loppunut tuote saattaa löytyä vielä myymälästämme, joten jos jäit kaipaamaan jotain tuotetta, ota rohkeasti yhteyttä.

Toimitusehdot 

Tilauksesi toimitetaan postin kuljetettavaksi  1-4 arkipäivän sisällä. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta mahdollisimman pian. Paketin matkaa voit seurata sähköpostiisi tulevan lähetystunnuksen avulla Postin nettisivuilla. Jos tarvitset paketin tiettyyn päivään mennessä esim. merkkipäivän takia, kannattaa siitä mainita tilauksen lisätiedoissa niin teemme kaikkemme että paketti ehtisi perille ajoissa. 

Toimitusvaihtoehdot       

- Postipaketti valitsemaasi Postikonttoriin - Postimaksu 8,50 e / max.15 kg

- Smart Post Nouto Postin pakettiautomaatista - Postimaksu 7,00 e pkt  / max 30 kg
Huom! Kaikki paketit eivät  mahdu automaattien lokeroihin, joten aina Smart Postia ei voi valita toimitustavaksi.

- Postin kotiinkuljetus - Postimaksu 12,50 e /  max 15 kg             
                                            
- Nouto Casa Rosalinin myymälästä Sastamalasta - 0,00 euroa
Voit myös noutaa tilauksesi  osoitteesta  Sastamalankatu 39, 38210 Sastamala. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse kun tilaukseksi on käsitelty ja sovimme kanssasi tarkemmin nouto ajankohdasta. Noudettaessa voit maksaa joko käteisellä tai yleisimmillä maksukorteilla.

- Nouto Studio Happy Artisanin työhuoneelta Tampereelta - 0,00 euroa
Voit myös noutaa tilauksesi  osoitteesta  Sukkavartaankatu 10, 33100 Tampere. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse kun tilaukseksi on käsitelty ja sovimme kanssasi tarkemmin nouto ajankohdasta. Tampereelta noudettaessa koko tilaus tulee olla maksettu ennakkolaskulla.

Maksutavat

Ennakkomaksu:
Ostoskorissa voit valita maksuvaihtoehdoksi Ennakkolaskun. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse laskun. Muista maksaessasi viite, näin suorituksesi käsittely sujuu nopeammin! Tilauksesi toimitetaan, kun maksu näkyy tilillä. Ennakkomaksu on suoritettava 5 pvä:n sisällä laskun vastaanottamisesta,  tai tilaus peruuntuu automaattisesti ja varaamasi tuotteet palautuvat myyntiin.


Palautus & Reklamaatio
 
Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Tarkistamme tuotteet ennen pakkaamista, jolloin tuotteet lähtevät meiltä ehjinä ja kunnossa. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 

Studio Happy Artisanin vintage- ja second hand -tuotteita koskien: vaikka tuotteemme ovat aina tarkastettuja, pestyjä ja huollettuja, ne ovat KÄYTETTYJÄ tuotteita ja voivat sisältää pieniä rosoisuuksia. Tuotteista ja niiden kunnosta pyritään aina kertomaan mahdollisimman tarkasti sekä tekstein että kuvin. Jos kuitenkin havaitset tuotteessa vian ja haluat palauttaa tuotteen, toimi seuraavien ohjeiden mukaan.

Ohje palatutukseen: Mikäli haluat palauttaa tuotteen ota meihin etukäteen yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen casarosalin@live.fi tai puhelimitse 050-3657809.

Kun palautat tuotteen/tuotteet laita pakettiin mukaan kopio pakkauslistasta ja merkitse siihen mitä tuotteita palautat. Jos tuote on viallinen, se korvataan kun ilmoitat havaitsemastasi virheestä viivyttelemättä ja palautat tuotteen. Korvaus tapahtuu uutena tuotteena tai rahana. Tuotepalautukseen tulee liittää yhteystiedot ja tilinumero rahojen palautusta varten.

Otamme mielellämme vastaan palautetta, jossa kerrot miksi tuotteen palautat, siten voimme parantaa palveluamme ja tuotevalikoimaamme.   

Palautus tapahtuu asiakaspalautuksena postin kautta osoitteeseen:
Casa Rosalin Oy, Sastamalankatu 39, 38210 Sastamala

Huomioithan että jos pakettisi on saapunut SmartPost -pakettiautomaatti toimituksella, paketti palautetaan 14 päivän kuluessa automaatin kautta. Automaatti tarvitsee toimiakseen alkuperäisen lokerokoodisi. Valitse automaatilla "Palauta paketti".

Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio postin toimipisteeseen.

Jos haluat lisätietoja tuotteista tai jokin asia jäi muuten mietityttämään, vastaamme mielellämme, laitathan meille sähköpostia osoitteeseen casarosalin@live.fi tai soita meille numeroon 050 365 7809. Voit laittaa kysymyksesi myös verkkokaupan Ota yhteyttä -lomakkeella.

Iloisia ja onnistuneita ostoshetkiä toivoen,

   Casa Rosalinin väki